Wysyłka i Dostawa

Najczęściej zadawane pytania na temat wysyłki i dostawy.

Moje zamówienie zostało wysłane,  ale nie otrzymałam go, gdzie jest?
Przepraszamy, jeśli DPD nie doręczyło Twojego zamówienia w ustalonym terminie. Bardzo rzadko zdarza się że nastąpią opóźnienia spowodowane nieprzewidzianymi okolicznościami. Poniżej znajdą Państwo wskazówki, jakie kroki należy podjąć, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce:

Jeśli Państwa zamówienie zostało wysłane przez DPD, sugerujemy by odczekać do 5 dni na jego doręczenie. Jeśli w ciągu 5 dni roboczych nie otrzymają Państwo przesyłki ani awizo, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, drogą mailową na adres sklep.visionexpress.pl bądź telefonicznie pod numerem 801 909 900, gdzie uzyskają Państwo dalszą pomoc. Proszę się również upewnić się, że podali Państwo prawidłowy adres.

Ile czasu zajmuje wysłanie soczewek?
Czas ten rożni się w zależności  od poszczególnych produktów, które Państwo zamówili. Niestety nie możemy zrealizować zamówienia dopóki nie jest ono całkowicie gotowe (czyli do momentu kiedy całe zamówienie jest skompletowane). Jednakże ponad 90% standardowych soczewek kontaktowych posiadamy w asortymencie i z reguły jesteśmy w stanie je wysłać tego samego dnia, pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone przed godziną 15:00.

Jeśli zamówili Państwo nietypowe soczewki (rzadkie – toryczne, na astygmatyzm, multifokalne lub soczewki robione na indywidualne zamówienie) będą one wysłane jak tylko otrzymamy je od producenta

Czy mogę samemu odebrać zamówione soczewki z firmy Sklep Internetowy Vision Express?
Niestety nie ma takiej możliwości, aby klienci odbierali swoje zamówienia z centrum dystrybucyjnego firmy zlokalizowanego w siedzibie firmy przy ul. Domaniewskiej 39 w Warszawie. Odbiór osobisty jest natomiast możliwy w naszych salonach Vision Express.

Jeżeli Twoje zamówienie jest bardzo pilne, możesz poprosić, aby zostało ono wysłane przez DPD i z reguły już następnego dnia roboczego otrzymasz swoje zamówienie. Proszę jednak pamiętać, że nie wszystkie soczewki znajdują się na stanie naszego sklepu, wobec czego nie wszystkie zamówienia otrzymają Państwo następnego dnia. W razie jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który z przyjemnością udzieli Państwu informacji kiedy możecie się spodziewać swojej przesyłki.

Dzięki zamówieniu przez Internet Twoje soczewki za pomocą DPD mogą dotrzeć do Ciebie już następnego dnia roboczego. Proszę jednak pamiętać, że nie wszystkie soczewki znajdują się na stanie naszego sklepu, wobec czego nie wszystkie zamówienia otrzymają Państwo następnego dnia. Vision Express podpowiada, co zrobić, jeśli zamówienie jeszcze nie dotarło, lub chcemy sprawdzić, na jakim etapie się znajduje. Istnieje możliwość odbioru swojego zamówienia w salonie.